© 2018 Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS

Vil du have flere kunder?

Så skriv til os for uforpligtende snak.







 

 

 

Vi søger vinduespudsere
i hele Danmark


Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS

Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS er et samarbejde mellem vinduespudsere i hele Danmark. Formålet med dette samarbejde er at gøre det lettere for vinduespudsere i hele Danmark med at finde frem til de gode kunder uden at de skal koncentrere sig om markedsføring. Vi samler derfor arbejdet med markedsføring centralt, og i samarbejde med Vores Service Butler når vi kunder i hele Danmark. Samtidig er det målet at gøre det lettere for slutkunderne at finde en professionel vinduespudser, uanset hvor i Danmark de bor.

Som vinduespudser ønsker vi at bruge vores tid på vores håndværk, at pudse vinduer, og på at give vores kunder en god og professionel oplevelse.

Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS sikrer at vi kan dette, ved at tage sig af markedsføring og branding. Med mange års erfaring, den nødvendige tekniske viden sammen med opbakningen fra vinduespudsere i hele landet, kan vi også hjælpe dig til at få flere kunder.

Er du vinduespudser og gerne vil have en snak om mulighederne, er du velkommen til at udfylde vores formular her på siden, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Du er selvfølgelig også velkommen til at klikke lidt rundt på hjemmesiden her, hvor vi har forsøgt at besvare nogle af de mest almindelige spørgsmål.


Hvad får jeg ud af det som vinduespudser? - klik og læs mere...

Du får flere kunder.
- Med flere kunder, tjener du flere penge.

Du sparer tid på markedsføring.
- Tid som du kan bruge på at servicere dine kunder.

Du sparer penge på markedsføring.
- Hvad der er sparet er tjent

Ekstra udbytte for vinduespudsere med engagement:

Du bliver en del af et professionelt netværk af vinduespudsere.
- Du kan trække på erfaring fra andre pudsere.
- Du kan få hjælp til at håndtere det øgede prispres fra konkurrenter.
- Du kan få hjælp til at blive bedre til at kontakte og tale med kunder.
- samt andre tips, ideer og anden hjælp til at øge fortjenesten i din vinduespudservirksomhed.

Du får mulighed for de samme rabatter som de store virksomheder.
Vi har gode rabatter på ting som
- Vinduespudsergrej og rengøringsprodukter
- Leje af lifte
- Brændstof og bilvask
- Udvikling af hjemmeside og andet software
- Økonomisystem specielt til vinduespudsere
- Forsikringer
Og meget andet...

Få svar på dine øvrige spørgsmål - klik her...

Værd at vide! - klik og læs mere...
Kan markedsføring på nettet betale sig for en vinduespudser?


Hos Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS har vi ført statistik for vinduespudsere helt fra begyndelsen af årtusindskiftet.

Det er dog først fra 2004 der rigtigt begynder at ske noget på internettet der har betydning for vinduespudsere. Indtil da, var det stadig attraktiv at benytte telefonbøger, flyers og mund-til-mund anbefalinger.

Mund-til-mund anbefaling bliver aldrig en dårlig måde at markedsføre sin virksomhed på. Men efter 2004 er danskerne begyndt at tage internettet til brug, når de leder efter deres næste vinduespudser.

Det betyder at man som vinduespudser også skal være til stede internettet, hvis man vil øge sin forretning.

Det er slut med telefonbøgerne!

I dag kan det ikke længere betale sig for en vinduespudser at reklamere i telefonbøgerne. De få personer der stadig benytter dette medie, kan ganske enkelt ikke dække udgiften hjem.

Til gengæld kan det også hurtigt blive dyrt, hvis man vil udnytte nettets muligheder fuldt ud. Det er derfor at det kan betale sig at vi står sammen som vinduespudsere, det er derfor Sammenslutningen af Vinduespudsere opstod.

Minimer dine udgifter, samtidig med at du får flere kunder.

Som medlem af Sammenslutningen af Vinduespudsere vil du på samtlige af vores reklamer fremstå som Din Polermester, et udtryk vi vil opfordre dig til at bruge når du henvender dig til kunden. Det er et godt og kendt brand, og det modvirker forvirring hos kunden.

På kontoret modtager vi hver dag mange telefoner og henvendelser på e-mail, hvor vi tager imod kundens oplysninger og giver disse videre til en lokal vinduespudser for tilbudsgivning.

Når vi er flere der samarbejder om markedsføring, kan vi noget som ellers kun helt store virksomheder har adgang til. Det betyder at du som vinduespudser i sammenslutningen får stadig flere kunder ind, uden at dine udgifter løber løbsk.

Det bliver stadig mere attraktivt for dig som vinduespudser!

statistik for vinduespudsere

Når vi står sammen om markedsføring, bliver vi stærkere og får flere muligheder. Samtidig er der stadig flere der benytter de elektroniske medier til at lede efter en vinduespudser.

Via Google f.eks., er der to perioder, der historisk set er særligt aktive: forår og efterår. Foråret er dog en vinduespudsers absolutte forår. Vi vil derfor på det kraftigste anbefale en vinduespudser ikke at holde ferie i foråret.

I foråret 2012 var det marts måned, der var helt vild, hvorimod april og maj i forhold til andre år var mere afdæmpede.

Det var anderledes i 2013 hvor vejret i marts ikke var så godt, så her var der en fantastisk tilgang i april og maj, hvor april faktisk var den største måned nogensiden. Juni, juli og august bærer tit præg af her-og-nu pudsninger. September til november plejer der også at være god tilgang. I 2012 så vi over 50% fremgang i forhold til året før.

December bærer som regel præg af her-og-nu pudsninger, men der kommer alligevel stadig kunder. Januar og februar har en tendens til at ligge på niveau med efteråret, altså heller ikke dårlige måneder.

2013 var dengang et helt fantastisk år for vinduespudsere, og var på alle fronter langt foran 2012, der i sig selv var et godt vinduespudserår.

Man kan undre sig over at det kan blive ved, men 2014 blev et endnu bedre år. Allerede fra midten af februar var der i 2014 været en øget søgning på vinduespudsning, og marts var som sædvanlig helt utrolig. Det undrer os til stadighed, at der er vinduespudsere der vælger at holde ferie i marts???

I 2015 var foråret en smule mere afdæmpet end 2014, men holdt så til gengæld kadencen hen over sommeren, og endte med samlet set at bleve et bedre år end 2014.

Din fremtid som vinduespudser

SKAT har fra 2015 genindført håndværkerfradraget, og stadig flere bliver opmærksomme på at de kan trække vinduespudsning fra i SKAT.

Det sammen med at stadig flere finder ud af at vinduespudsning ikke er så stor en udgift som de tror, og flere og flere virksomheder ønsker at anvende en professionel vinduespudser, gør at faget vinduespudsning er et fag i vækst.

At vi ser en øget søgning efter vinduespudsere, betyder dog også at stadig flere mener at de bør begynde som vinduespudsere.
Flere vinduespudsere = mere konkurrence = mere pres på priserne!

Hvordan håndterer vinduespudsere den øgede konkurrence?
- Det er lige netop noget af det vi hjælper med i Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS
;o)

Det er vigtigt, at du som vinduespudser ikke falder i den grøft at konkurrere på pris!
Det er ganske enkelt ikke rentabelt i længden.

Hvis du er med til at presse prisen ned, så vil du ikke kunne leve af det i længden. Der skal stadig som minimum betales moms, bil, diesel, og udstyr - ud over din løn.

Det vigtigste som vinduespudser er at du lærer håndværket godt, og at du udfører et flot og et pænt arbejde, samt efterlader et godt indtryk hos din kunde. Så betyder prisen ikke lige så meget.

I Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS, sørger vi så for at levere nye potentielle kunder til dig, så du kan have vækst i din virksomhed.

Sammenlignet med andre traditionelle markedsføringsmetoder, vil kundetilgangen komme mere jævnt fordelt, når du får kunder fra sammenslutningen, dvs. du kan bedre følge med og så længe du er en del af samarbejdet og udnytter de muligheder det giver dig rigtigt, er du sikker på vækst!

 

Værd at vide! - klik og læs mere...
Et godt alternativ til traditionel markedsføring


Når man skulle markedsføre sig selv som vinduespudser i gamle dage skete det gennem telefonbogen. Man lavede en annonce, fik den trykt i telefonbogen og folk slog så op i bogen under vinduespudser når de skulle bruge en, og valgte så den de syntes om. Andre benyttede sig af flyers som enten blev delt ud til de husstande i det område man dækkede eller man hængte dem op i fx supermarkeder. Folk kunne så ringe og bestille en vinduespudser.

Web Administration - 7it
© 2018 Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS