© 2019 Sammenslutningen af Vinduespudsere

Vil du have flere kunder?

Så kontakt os for uforpligtende snak.








 

 

 

Almindelige Spørgsmål om

Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS

Vinduespudservirksomheden Polermestrene ApS og IT virksomheden 7it indgik i 2004 et samarbejde om markedsføring på internettet af Polermestrene på Sjælland.

Dette samarbejde bar så god frugt, at der begyndte at komme kunder ind fra hele Danmark. Dette resulterede i at samarbejdet i 2010 blev udvidet til at omfatte andre vinduespudsere fra hele Danmark, hvorfor Sammenslutningen af Vinduespudsere så dagens lys.

I 2017 indgik Sammenslutningen en aftale med Vores Service Butler, for at kunne tilbyde flere services til sammenslutningens partnere.

Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS i dag en selvstændig enhed under 7it Holding ApS, der primært tager sig af de tekniske løsninger, hvor Vores Service Butler tager sig af distribution af kunder og services.

Vinduespudsere over hele landet har i dag indgået samarbejde med Sammenslutningen af Vinduespudsere eller Vores Service Butler, og modtager fast kundeemner hvoraf mange bliver til langvarige abonnementskunder.

Er du vinduespudser og vil vide mere om hvordan vi kan hjælpe dig til flere kunder, så kan du læse mere her under spørgsmål vi jævnligt møder.

Du er også velkommen til, at kontakte os for en udforpligtende snak om hvad der er af muligheder, der hvor du er vinduespudser.


Spørgsmål vi har hørt

Hvor finder jeg en oversigt over postnumre? - klik og læs mere...

Vi har lavet et rigtigt godt Postnummerkort, hvor du endda kan vælge postnumre og få dem ud på en liste som let kan kopieres.
(Tip: zoom ind på et område, så kan du postnumre og navne.)

Du kan klikke direkte på et eller flere postnumre, eller du kan søge på en adresse, et navn, et firmanavn. Ja faktisk alt hvad du kan søge på i Google normalt.

Hvilke kundetyper henvender I jer til? - klik og læs mere...

Vi henvender os til både erhvervskunder, privatkunder, foreninger og offentlige. Som vinduespudser er der mulighed for at vælge imellem om du vil modtage henvendelse fra erhvervskunder, privatkunder eller begge dele.

Hvad koster det? - klik og læs mere...

Du betaler for et antal kundeemner som vi garanterer bliver leveret til dig inden for en aftalt periode. Du bliver således ikke faktureret igen før du har modtaget det aftalte antal.

På den måde indgår du som vinduespudser en fast aftale, et abonnement, hvor der afhængig af aftalen er loft eller ikke er loft på hvor mange kunder du vil modtage.

Kundeemnet bliver fra vores side ikke sendt til andre end dig og som selv har henvendt sig for at få tilbud på vinduespudsning. Det vil sige at du alene køber et kundeemne der har udvist stor interesse i at få pudset vinduer.

 

Udfyld vores formular og få en uforpligtende snak om dine muligheder...

 

Vi skaber altså kontakt mellem dig og potentielle kunder. Det er op til dig at give et godt tilbud.

Kunden får at vide, at de bliver kontakt af den lokale vinduespudser der vil give dem en pris.

Den endelige pris aftales mellem dig og kunden, og du står selv for fakturering og ydelser over for den enkelte kunde.

Du betaler ikke yderligere for kunden til sammenslutningen, uanset hvor mange år du beholder kunden - så hold fast på dem シ

Hvordan er det en 'sammenslutning'? - klik og læs mere...

Sammenslutningen af Vinduespudsere er helt grundlæggende et samarbejde mellem vinduespudsere, for at få mere markedsføring for pengene.

Vinduespudsere er faste medlemmer af sammenslutningen.

- Ideen er, at jo flere vi står sammen, desto mere kan vi udrette.

- Sammen har vi muligheder, som ellers kun større virksomheder har.

- Sammen, har vi stordriftsfordele.

Hver enkelt bidrager med økonomi, viden og professionel kvalitet.

Sammenslutningen bidrager med markedsføring, kundeemner, branding, rabatter m.m. Se Hvad får jeg ud af det? -->

Hvordan virker det? - klik og læs mere...

Du betaler for for et antal kundeemner, fx 50, 100 eller 500. Du vælger nogle postnumre hvorfra du ønsker at modtage kunder, og så sender vi kundeemnerne til dig på e-mail med det samme de kontakter os.

Kundeemnet bliver fra vores side ikke sendt til andre end dig og som selv har henvendt sig for at få tilbud på vinduespudsning. Det vil sige at du alene køber et kundeemne der har udvist stor interesse i at få pudset vinduer.

Udfyld vores formular og få en uforpligtende snak om dine muligheder...

Vi skaber altså kontakten mellem dig og potentielle kunder. Det er op til dig at give et godt tilbud. Kunden får at vide, hvilken lokal vinduespudser der vil kontakte dem med et tilbud. Den endelige pris aftales mellem dig og kunden, og du står selv for fakturering og ydelser over for den enkelte kunde. Du betaler ikke yderligere for kunden til sammenslutningen, uanset hvor mange år du beholder kunden.

Kan jeg holde pause ved ferie o.l? - klik og læs mere...

Ja - selvfølgelig! ツ

 

Men det er vigtigt at du giver os besked i god tid, så vi kan nå at stoppe evt. kampagner i dit område!

Det er ærgeligt at der kommer kundeemner til dig som du ikke kan tage dig af, fordi du er på ferie.

Og, det er heller ikke godt for vores brand, at kunderne bliver svigtet.

Kan jeg stoppe igen uden udgifter? - klik og læs mere...

Ja!

Du har blot tre måneders opsigelse, så vi også har en chance for at styre kundeflowet.

Det gælder også selv om du har en udestående faktura. Vi vil stadig sende emner til dig så længe vi har en aftale.

---> Hvad får jeg ud af det som vinduespudser? - klik og læs mere...

Du får flere kunder.
- Med flere kunder, tjener du flere penge.

Du sparer tid på markedsføring.
- Tid som du kan bruge på at servicere dine kunder.

Du sparer penge på markedsføring.
- Hvad der er sparet er tjent

Du bliver en del af et professionelt netværk af vinduespudsere.
- Du kan trække på erfaring fra andre pudsere. Du får tips, ideer og hjælp til at øge fortjenesten i din vinduespudservirksomhed.

Hvilke krav stilles der til vinduespudserne? - klik og læs mere...

1.- Du skal være professionel!

2.- Du skal være dygtig til at pudse vinduer.

3.- Du skal tilføre sammenslutningen et positivt ry.

4.- Du skal være momsregistreret eller på vej til at blive det.

Egentlig må du omsætte op til 50.000 før du bliver momsregistreret, men det holder bare ikke så længe når du begynder at modtage emner fra os. Og så kan du heller ikke fratrække moms på udgifterne, så vi anbefaler klart at blive momsregistreret.

Det er vigtigt som pudser i Sammenslutningen af Vinduespudsere er ærlig, ansvarsbevidst og samvittighedsfuld. De kunder du får henvist, skal du betragte som dine egne.

Hvis du behandler kunderne dårligt, udfører et dårligt arbejde, eller undlader at møde op hos en kunde til aftalt tid, vil det reflektere tilbage på sammenslutningen. Vi forbeholder os derfor retten til at afslutte samarbejdet med en pudser, der tilfører vores brand et dårligt ry.

Kan jeg få eksklusiv aftale på et område? - klik og læs mere...

Det korte svar er nej!

Vi oplever tit at medlemmer ønsker at holde ferie (hvilket vi selvfølgelig har fuld forståelse for). Eller nogle kan måske i en periode ikke følge med tilgangen, og må holde lidt igen.

Det er også sket at en pudser er kommet til skade og derfor må holde pause. Men det gør kunderne bare ikke.

Vi anser det for meget vigtigt, at vi kan finde en vinduespudser til alle de kunder der henvender sig til os. Dette sikrer vi ved ikke at lave aftaler om eksklusivitet.

Er du fast partner, er der mulighed for at aftale eksklusivt at modtage kundeemner fra bestemte markedsføringskanaler. Ring eller skriv for mere information vedr. dette.

Skal jeg aftage et bestemt antal kunder? - klik og læs mere...

Næ, egentlig ikke.

Men på den anden side laver man jo ikke en aftale med os hvis man ikke er interesseret i at få nye kunder. Samtidig er der en del arbejder for os i at starte en ny partner op, så vi laver ikke aftaler med nogle der ikke som minimum kan aftage 25 kundeemner.

Hvis du ikke ønsker flere kundeemner, kan du opsige aftalen.
Du skal selvfølgelig betale for de emner du har modtaget også i opsigelsesperioden.

Kommer der kunder uden for min telefontid? - klik og læs mere...

Det korte svar er JA! ツ

Kunderne kan finde på at henvende sig både om natten og i weekenden.

Vi vil derfor anbefale at du står tidligt op mandag morgen! シ

 

Webmaster - 7it
© 2019 Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS