© 2018 Sammenslutningen af Vinduespudsere

Vil du have flere kunder?

Så kontakt os for uforpligtende snak.








 

 

 

Almindelige Spørgsmål om

Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS

Polermestrene ApS og 7it indgik i 2004 et samarbejde om markedsføring på internettet af Polermestrene på Sjælland.

Dette samarbejde bar så god frugt, at der begyndte at komme kunder ind fra hele Danmark. Dette resulterede i at samarbejdet i 2010 blev udvidet til at omfatte andre vinduespudsere fra hele Danmark, hvorfor Sammenslutningen af Vinduespudsere så dagens lys.

I dag er Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS en selvstændig enhed under 7it Holding ApS

Nogle vinduespudsere er faste medlemmer af sammenslutningen, og er ligesom Polermestrene faste aftagere af kundeemner. Andre vinduespudsere aftager som almindelige medlemmer af sammenslutningen, færre kundeemner efter en klippekort ordning.

Er du vinduespudser og vil vide mere om hvordan vi kan hjælpe dig til flere kunder, så kan du læse mere her under spørgsmål vi jævnligt møder.

Du er også velkommen til, at kontakte os for en udforpligtende snak om hvad der er af muligheder, der hvor du er vinduespudser.


Spørgsmål vi har hørt

Hvor finder jeg en oversigt over postnumre? - klik og læs mere...

Vi har lavet et rigtigt godt Postnummerkort, hvor du endda kan vælge postnumre og få dem ud på en liste som let kan kopieres.
(Tip: zoom ind på et område, så kan du postnumre og navne.)

Du kan klikke direkte på et eller flere postnumre, eller du kan søge på en adresse, et navn, et firmanavn. Ja faktisk alt hvad du kan søge på i Google normalt.

Hvilke kundetyper henvender I jer til? - klik og læs mere...

Vi henvender os til både erhvervskunder, privatkunder, foreninger og offentlige. Som vinduespudser er der mulighed for at vælge imellem om du vil modtage henvendelse fra erhvervskunder, privatkunder eller begge dele.

Hvad koster det? - klik og læs mere...

Du betaler forud for et antal kundeemner (et slags klippekort). Jo flere du køber desto billigere bliver det pr. emne.

Eller du kan indgå en fast aftale hvor der ikke er loft på hvor mange kunder du vil modtage.

Kundeemnet bliver fra vores side ikke sendt til andre end dig - man kan derfor sige at du køber et kundeemne der har udvist stor interesse i at få pudset vinduer.

 

Udfyld vores formular og få en uforpligtende snak om dine muligheder...

 

Vi skaber altså kontakt mellem dig og potentielle kunder. Det er op til dig at give et godt tilbud.

Kunden får at vide, at de bliver kontakt af den lokale vinduespudser der vil give dem en pris.

Den endelige pris aftales mellem dig og kunden, og du står selv for fakturering og ydelser over for den enkelte kunde.

Du betaler ikke yderligere for kunden til sammenslutningen, uanset hvor mange år du beholder kunden - så hold fast på dem シ

Hvordan er det en 'sammenslutning'? - klik og læs mere...

Sammenslutningen af Vinduespudsere er helt grundlæggende et samarbejde mellem vinduespudsere, for at få mere markedsføring for pengene.

Flere vinduespudsere er faste medlemmer af sammenslutningen, og mange er løst tilknyttet.

- Ideen er, at jo flere vi står sammen, desto mere kan vi udrette.

- Sammen har vi muligheder, som ellers kun større virksomheder har.

- Sammen, har vi stordriftsfordele.

Hver enkelt bidrager med økonomi, viden og professionel kvalitet.

Sammenslutningen bidrager med markedsføring, kundeemner, branding, rabatter m.m. Se Hvad får jeg ud af det? -->

Hvordan virker det? - klik og læs mere...

Du betaler forud for et antal kundeemner (et slags klippekort). Jo flere du køber desto billigere bliver det pr. emne. Du vælger nogle postnumre hvorfra du ønsker at modtage kunder, og så sender vi kundeemnerne til dig på e-mail med det samme de kontakter os.

Hvis du er på fast ordning, har vi aftalt en fast pris pr. måned der passer til det område du dækker. Når du er på fast ordning er der ikke noget loft for hvor mange kunder du kan modtage. Ellers er ordningen den samme.

Emnet bliver fra vores side ikke sendt til andre end dig - man kan derfor sige at du køber et kundeemne der har udvist stor interesse i at få pudset vinduer.

Udfyld vores formular og få en uforpligtende snak om dine muligheder...

Vi skaber altså kontakten mellem dig og potentielle kunder. Det er op til dig at give et godt tilbud. Kunden får at vide, at de bliver kontaktet af den lokale vinduespudser der vil give dem et tilbud. Den endelige pris aftales mellem dig og kunden, og du står selv for fakturering og ydelser over for den enkelte kunde. Du betaler ikke yderligere for kunden til sammenslutningen, uanset i hvor mange år du beholder kunden.

Kan jeg holde pause ved ferie o.l? - klik og læs mere...

Ja - selvfølgelig! ツ

 

Men det er vigtigt at du giver os besked i god tid, så vi kan nå at stoppe evt. kampagner i dit område!

Det er ærgeligt at der kommer kundeemner til dig som du ikke kan tage dig af, fordi du er på ferie.

Og, det er heller ikke godt for vores brand, at kunderne bliver svigtet.

Kan jeg stoppe igen uden udgifter? - klik og læs mere...

Ja!

Vi har ingen bindingsperiode hvis du er på klippekort ordningen. Her har du blot en måneds opsigelse, så vi også har en chance for at styre kundeflowet.

Hvis du er på fast ordning, er der typisk en længere opsigelsefrist, aftalt individuelt efter hvilket område man dækker.

 

Husk, at du har minimum en måneds opsigelse!

Det gælder også selv om du ikke har flere aktive klip. Vi vil stadig sende emner til dig så længe vi har en aftale, blot har pudsere med aktive klip og fast ordning højere prioritet.

Du synes sikkert at det er irriterende at modtage påmindelser og vi bruger en del unødvendig tid, hvis vi tror at du blot har glemt at betale.

Men virkeligheden er måske, at du er taget på 2 måneders ferie, fordi du har tjent så meget på alle de kunder du allerede har modtaget.

Og ja, det er virkelig sket

---> Hvad får jeg ud af det som vinduespudser? - klik og læs mere...

Du får flere kunder.
- Med flere kunder, tjener du flere penge.

Du sparer tid på markedsføring.
- Tid som du kan bruge på at servicere dine kunder.

Du sparer penge på markedsføring.
- Hvad der er sparet er tjent

Du bliver en del af et professionelt netværk af vinduespudsere.
- Du kan trække på erfaring fra andre pudsere. Du får tips, ideer og hjælp til at øge fortjenesten i din vinduespudservirksomhed.

Du kan få rabatter som ellers kun de store virksomheder kan opnå.
Vi har gode rabatter på ting som
- Vinduespudsergrej og rengøringsprodukter
- Brændstof og bilvask
- Udvikling af hjemmeside og andet software
- Økonomisystem specielt til vinduespudsere
- Forsikringer
- Biler
Og meget andet...

Hvilke krav stilles der til vinduespudserne? - klik og læs mere...

1.- Du skal være professionel!

2.- Du skal være dygtig til at pudse vinduer.

3.- Du skal tilføre sammenslutningen et positivt ry.

4.- Du skal være momsregistreret eller på vej til at blive det.

Det er vigtigt som pudser i Sammenslutningen af Vinduespudsere er ærlig, ansvarsbevidst og samvittighedsfuld. De kunder du får henvist, skal du betragte som dine egne.

Hvis du behandler kunderne dårligt, udfører et dårligt arbejde, eller undlader at møde op hos en kunde til aftalt tid, vil det reflektere tilbage på sammenslutningen. Vi forbeholder os derfor retten til at afslutte samarbejdet med en pudser, der tilfører vores brand et dårligt ry.

Fast eller alm. medlem - Hvad er forskellen? - klik og læs mere...

Fast partner i Sammenslutningen af Vinduespudsere:

Vi er flere vinduespudsere der er faste partnere i Sammenslutningen af Vinduespudsere. Vi bidrager til sammenslutningen med hjemmeside, viden, kommitment samt et fast økonomisk bidrag til markedsføring.

Som fast partner i sammenslutningen, aftager man kundeemner på lige fod med alle andre, dog uden at betale pr emne.

En fast partner har kontrakt på et eller flere år, og får kundeemner til en mærkbar lavere pris.

Samtidig er man som fast partner garanteret at modtage et aftalt minimum af kundeemner i et område, fra én eller flere markedsføringskanaler.

Du kan først blive fast partner, efter i en periode at have været almindeligt medlem.

 

Almindeligt medlem af Sammenslutningen af Vinduespudsere:

De fleste vinduespudsere begynder samarbejdet med sammenslutningen som almindelige medlemmer, dvs. med klipordning og kun én måneds opsigelse.

Almindelige medlemmer erhverver kundeemner efter klippekorts princippet. Her køber du et antal kundeemner som rækker i kortere eller længere periode, afhængigt af hvor i landet man bor.

Almindelige medlemmer nyder de samme fordele som faste partnere, så længe de har klip til rådighed.

Kan og vil man gerne aftage en større mængde kundeemner, vil det økonomisk være en fordel med en fast aftale.

Kan jeg få eksklusiv aftale på et område? - klik og læs mere...

Almindelige medlemmer kan ikke få eksklusiv aftale på et område, da vi ikke kan være sikre på at have en aftager til kunderne.

Vi oplever tit at almindelige medlemmer ønsker at holde ferie (hvilket vi selvfølgelig har fuld forståelse for). Eller nogle kan måske i en periode ikke følge med tilgangen, og må holde lidt igen.

Vi anser det for meget vigtigt, at vi kan finde en vinduespudser til alle de kunder der henvender sig til os. Dette sikrer vi ved ikke at lave aftaler om eksklusivitet.

Er du fast partner, er der mulighed for at aftale eksklusivt at modtage kundeemner fra bestemte markedsføringskanaler. Ring eller skriv for mere information vedr. dette.

Skal jeg aftage et bestemt antal kunder? - klik og læs mere...

Det mindste antal kunder man kan vælge at aftage på klippekort, er 10.

Der er dog ikke noget krav om at du skal aftage et bestemt antal klippekort.

Hvis du ikke ønsker flere kundeemner, er det blot at meddele os dette.
Der er for almindelige medlemmer, kun en måneds opsigelse. Du skal selvfølgelig betale for de emner du har modtaget også i denne måned.

Kommer der kunder uden for min telefontid? - klik og læs mere...

Det korte svar er JA! ツ

Kunderne kan finde på at henvende sig både om natten og i weekenden.

Vi vil derfor anbefale at du står tidligt op mandag morgen! シ

 

Webmaster - 7it
© 2018 Sammenslutningen af Vinduespudsere ApS